1 Mart 2012 Perşembe

Okulda Kuran kursu verilecek!


Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü, okullarda Kuran kursu, Arapça, güreş, halıcılık, ebru sanatı gibi kurslar açarak eğitim vermeye hazırlanıyor. "Okullar hayat olsun" isimli projeyle tüm okullar mahalle halkının "ihtiyacına" göre kullanılacak.

Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü, kent merkezi ve ilçelerde tüm okulları çok amaçlı toplantı, kurs ve çeşitli etkinlikler için mahalle halkının kullanımına açıyor. Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü, "Okullar Hayat Olsun" projesinin esaslarını internet sitesinde yayımladı. Proje kapsamında okullarda uygulanacak seminer ve kurslar arasında Kuran ve Arapça kursları da yer aldı.

Cumhuriyet'ten Faruk Kırtay'ın haberine göre, Müdürlüğün internet sitesinde okullarda uygulanacak seminer, kurs ve çeşitli etkinlikleri belirleyen 22 başlık bulunuyor. Uygulanacak kurslar arasında, Kuran Kursu, Arapça, güreş, halıcılık, ebru sanatı gibi konular yer aldı. Mart ayı sonunda hayata geçecek projeyle birlikte Yalova genelindeki tüm okullarla halk eğitim merkezi, eğitim saatleri dışında hafta sonlarında ve yaz aylarında halkın hizmetine açılacak.

Talepler doğrultusunda kurs verilecek

Mahalle halkından gelen talepler doğrultusunda da belirlenen kurslar verilecek. Yalova İl Milli Eğitim Müdürü Ahmet Yurtman, tüm okulların sınıfları, kütüphaneleri, bilgi teknoloji sınıfları, konferans salonları ve bahçelerinin halkın ihtiyacına göre kullanılacağını açıkladı. Yurtman, "Yalova merkez, ilçe ve beldelerde belediye başkanlıkları ve orman işletme müdürlüğünün aktif katkılarıyla okullarımızın topluma açık yaşam merkezlerine dönüştürülmesini hedefliyoruz. 5 yıl devam edecek olan 'Okullar Hayat Olsun' projesi protokolü çerçevesinde okul bahçeleri orman işletme müdürlüğü ile ağaçlandırılacak ve bakım hizmetleri verilecektir" diye konuştu.



(SoL-Haber Merkezi)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder