20 Şubat 2012 Pazartesi

‘Çocuklara analiz yapılsın vatana zararlı çıkarsa yürümeden yok edilsin’


Erzurum Yakutiye Emniyet Müdürlüğü’nün düzenlediği “Huzur toplantısına” katılan Dumlupınar İlköğretim Okulu Müdürü Mustafa Aydın "Emniyette suçluların kanını alıp gen haritası çıkarsınlar. Çocuk doğduktan sonra analizi yapılsın. Vatana, millete, bu ülkeye zararlıysa yürümeden yok edilsin" dedi.

DHA'nın haberine göre, Erzurum’da Yakutiye Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen toplantıya katılan bir ilköğretim müdürü, “vatana, millete zararlı doğan çocuklar yok edilsin” dedi.


İşte faşizm dedirten o sözler:

Dumlupınar İlköğretim Okulu Müdürü Mustafa Aydın, "Çocuklar bir defa genellikle hırsız. Bunun yanında çocuklara devamlı ’Anneniz yoğurt mayalıyor mu’ diye sorarım. ’Evet mayalıyor’ diyorlar. Bir kere yoğurt bozuksa, mayası bozuktur. Aile ne ise, çocuğu odur.

Bulunduğum çevreyi sokak sokak dolaştım. O kadar kullanılmayan ev var ki. Çocuklar köpek bakıyor. Orada soba yakmış oturuyorlar. Yetkililere eski ve boş evlerin yıkılmasını söyledim. Analar ne kadar kültürlü olursa yetişecek nesil o kadar kültürlüdür.

İngiltere’de okullarda şiddetin dozunu ayarlamak için bir takım tartışmalar yapılıyor. Arjantin ya da Brezilya’da emniyette, suçlu çocuklara ’Nasıl bir şiddet uygulayalım’ diye tartışılıyor. Ben bunu bizzat okudum, kafadan atmıyorum.

En önemli tespitim, suça meyilli çocukların yüzde 90’ının ailelerinin geçimi sosyal yardımlaşma vakfı tarafından karşılanıyor. Yıllar önce Breziyla’da sokak çocuklarını yok etmek için bir örgüt kurulmuştu. Kusura bakmayın, belki biraz anormal gelebilir ama ben şunu istiyorum: Tıp bu kadar gelişti, yüz nakli yapılıyor. Emniyette suçluların kanını alıp gen haritası çıkarsınlar. Çocuk doğduktan sonra analizi yapılsın. Vatana, millete, bu ülkeye zararlıysa yürümeden yok edilsin."

Salondakilerin gülüşmeleriyle biten konuşmadan sonra söz alanlar ise Mustafa Aydın’ın bu sözlerine tepki gösterdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder