10 Nisan 2012 Salı

Dini eğitim veren vakıfta taciz de var işkence de


Adana’da dini eğitim veren Furkan Vakfı’nda geçtiğimiz yıl yaşanan işkence olayının ardından şimdi de taciz skandalı yaşandı. Vakıfta “dini eğitim” veren üniversite öğrencisi C.K., yaşları 12-13 arası değişen öğrencilere taciz ettiği için tutuklandı.

Adana’da dini eğitim veren bir vakıfta geçtiğimiz yıl yaşanan işkence olayının ardından şimdi de vakıfta eğitim veren bir üniversite öğrencisinin çocuklara cinsel tacizde bulunduğu ortaya çıktı.

Geçtiğimiz yıl Eylül ayında, dini eğitim veren Furkan vakfının eğitim için kullandığı evde 800 TL’lik soygun yapmaya çalışan 14 yaşındaki T.V.’nin, vakıf yöneticileri tarafından kaçırılıp feci şekilde işkenceye uğraması olayının davası sürerken, vakıfta şimdi de taciz iddiaları ortaya çıktı.

Vakıfta gönüllü din dersleri veren C.K. vakfın yurdunda kalan 12- 13 yaş arasındaki 3 erkek öğrenciye güreş yapma bahanesiyle cinsel tacizde bulunduğu iddiasıyla geçtiğimiz günlerde tutuklandı. Olayla ilgili 9 vakıf yöneticisinin de ifadelerinin alınmasının ardından serbest bırakıldı.


(soL - Haber Merkezi)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder